World Hack Operation - SZO ogroža svetovno zdravje!

Da bi zaščitile svojo suverenost, morajo države po vsem svetu nemudoma izstopiti iz SZO/WHO !!!




Svetovna zdravstvena organizacija je bila ogrožena in zdaj (ironično) predstavlja izrazito grožnjo splošnemu zdravju ljudi po vsem svetu. Načrtuje zavezujočo mednarodno pogodbo, ki bi lahko prenesla ogromne količine moči z nacionalnih držav na pokvarjeno, nesposobno tehnokracijo, ki je dejansko pod nadzorom kitajske komunistične stranke in njenih korporativnih zaveznikov. Kako se je to zgodilo in kaj bomo storili glede tega?


Clive Hamilton in Mareike Ohlberg v svoji knjigi The Hidden Hand, ki jo je izdal Random House imprint, "Oneworld Publications", pojasnjujeta, kako kitajska komunistična partija (KPK) poskuša sprevrniti, pokvariti in manipulirati nacionalne in mednarodne institucije, da bi preoblikovala svet po svoji lastni podobi. Njena edina motivacija je zaostriti oblast na Kitajskem. Ena takih strateških potez je bila zagotoviti, da je SZO leta 2017 imenovala Tedrosa Adhanoma Ghebreyesusa za generalnega direktorja namesto izjemno kvalificiranega kandidata iz Združenega kraljestva, dr. Davida Nabarra. Za razliko od vseh svojih predhodnikov Tedros sploh ni zdravnik. Ima doktorat iz javnega zdravja, kar bi ga lahko kvalificiralo za oblikovanje javne politike, ne pa tudi za medicinsko znanost. Zagotovo nima izkušenj, ki bi vzbujale zaupanje. Poglejmo si dokaze.


1) Tedros je bil visoki član komunistične, sektaške politične stranke, Ljudske osvobodilne fronte Tigray, ki je prišla na oblast v Etiopiji z državnim udarom leta 1991 in ki jo je vlada ZDA označila za teroristično organizacijo. Njegovi politični nasprotniki v Etiopiji Tedrosa obtožujejo zločinov proti človeštvu in sistematičnega kršenja človekovih pravic ter zlasti diskriminacije ljudstva Amhare v času, ko je bil minister za zdravje in nato kot zunanji minister.


2) Medtem ko je bil etiopski zdravstveni minister (2005–2012), je Tedros poskušal prikriti tri izbruhe kolere, ki so se zgodili v letih 2006, 2009 in 2011, morda v upanju, da bi se izognil mednarodnemu škandalu.


3) Po imenovanju v WHO je nadaljeval s prakso prikrivanja kolere, pri čemer ni potrdil ali ovrgel ugotovitev sudanskih laboratorijskih testov v Ženevi, kar je sudanskim voditeljem omogočilo, da izbruhe kolere razvrstijo kot "akutno vodno drisko", kar je ponovno preprečilo, da bi izbruh tudi ustrezno obravnavali.


4) Njegovi politični nasprotniki v Etiopiji Tedrosa obtožujejo zločinov proti človeštvu in sistematičnega kršenja človekovih pravic ter zlasti diskriminacije ljudstva Amhare v času, ko je bil minister za zdravje in nato kot zunanji minister.


5) Potem ko je bil imenovan na vlogo generalnega direktorata SZO, je Tedros razglasil svojo privrženost politiki »ene Kitajske« KPK, ki zanika tajvansko državnost. Poskušal je celo doseči, da bi bil zaveznik KPK in nekdanji vodja Zimbabveja Robert Mugabe izvoljen za "ambasadorja dobre volje ZN", kljub Mugabejevi grozljivi evidenci kršitev človekovih pravic.


6) Medtem ko je bil Tedros v vladi, so se kitajske naložbe v Etiopiji močno povečale in financirale številne infrastrukturne projekte, vključno z bolnišnicami. Etiopija je ključna udeleženka pobude KPK za pas in pot z največjim letališčem, ki služi kot ključno vozlišče za zračna potovanja med Kitajsko in Afriko. Upoštevati je treba vpliv in razmerje med KPK in Tedrosom.



Pod Tedrosovim nadzorom je WHO marca 2020 razglasila »izredne razmere na področju javnega zdravja mednarodnega pomena« (PHEIC). Ne glede na desetletja načrtovanja pandemije je WHO kot edino rešitev potrdila totalitarne »lockdown-e« v kitajskem slogu. Podprli so goljufivo uporabo testa PCR (prvotno zasnovan za potrditev diagnoze bolezni z navedbo prisotnosti virusa, ne nalezljivosti) in spodbujali množično testiranje zdravih ljudi, da bi povečali število primerov. Tedros je podprl usodne nasvete in dajal nevarne izjave, ki bi morale privesti do njegove takojšnje odpustitve iz WHO. Namesto tega bo verjetno maja 2022 imenovan za nov petletni mandat maja 2022.


1) Marca 2020 je WHO objavila smernice, ki svetujejo uporabo mehanskega predihavanja (na podlagi kitajskega »strokovnega soglasja«). Takšno mehansko predihavanje je odgovorno za smrt več tisoč bolnikov s Covid-19. Zdravniki v Združenem kraljestvu in drugih zahodnih državah so bili zavedeni, da so svoje paciente obsodili na smrt.


2) 3. marca 2020 je Tedros namerno združil stopnjo smrtnosti pri okužbi s Covidom (CFR) s stopnjo smrtnosti zaradi okužbe s Covidom (IFR), ko je rekel: »Globalno je umrlo približno 3,4 % prijavljenih primerov COVID-19. Za primerjavo, sezonska gripa na splošno ubije veliko manj kot 1 % okuženih. Za pojasnitev, CFR je odstotek ljudi, ki potrebujejo zdravniško pomoč zaradi bolezni, ki zaradi nje umrejo. IFR je odstotek ljudi, za katere se domneva, da so bili okuženi z virusom, ki zaradi tega umrejo. Blagi primeri (brez ali le z manjšimi simptomi) niso vključeni v imenovalec CFR; vključeni so v imenovalec IFR. Generalni direktor Svetovne zdravstvene organizacije bi vedel, da je IFR za Covid bistveno manjši od 3,4 % (ena dobra ocena, objavljena od takrat, je 0,23 % ali 0,05 % za osebe, mlajše od 70 let). Primerjati CFR Covida z IFR gripe je bilo zelo zavajajoče. WHO na podlagi teh komentarjev ni popravil novinarjev, ki so, razumljivo morda, poročali, da je Covid "desetkrat smrtonosnejši od gripe", kar je povzročilo množično paniko in zahteve po ukrepanju vlade. Težko je najti verodostojno razlago za Tedrosove komentarje, ki ne vključuje namernega stopnjevanja strahu s strani WHO.


3) Pod Tedrosom WHO še naprej objavlja nevarne, neznanstvene in nesmiselne smernice glede uporabe popolnoma neučinkovitih obraznih mask in ni popravila globoko škodljivih dezinformacij, ki temeljijo na zelo omejenem številu šibkih kitajskih študij, ki jih je objavila o zelo omejeni vlogi asimptomatskega širjenja Covida. Ta napačen koncept je celotna podlaga za utemeljitev maskiranja zdravih ljudi in sledenja stikov domnevno asimptomatskih »primerov«. Ali je Tedros prisilil dr. Mario van Kerkhove, da se umakne dan po tem, ko je junija 2020 razkrila to resnico?



SZO je nedvomno postala nevarno skorumpirana nadnacionalna organizacija, ki je neizvoljena in neodgovorna ter ni primerna za svoj namen. Dejansko se zdi, da je njena edina funkcija zdaj olajšanje pridobivanja moči. Poglejmo si torej natančno naravo pooblastil, ki si jih namerava dati SZO, in pot, ki ji sledi za izvajanje tega načrta.


1) Maja 2020 je generalni direktor SZO po sklepu 73. Svetovne zdravstvene skupščine (WHA) ustanovil neodvisni odbor za pripravljenost in odziv na pandemijo, da bi „podal priporočila za izboljšanje zmogljivosti za preprečevanje globalne pandemije, pripravljenost, in odziva" ter zlasti preučiti "učinkovitost mehanizmov, ki so na voljo SZO" in "delovanje Mednarodnih zdravstvenih predpisov (2005)."


2) Na 74. Svetovni zdravstveni skupščini WHO maja 2021 je neodvisna komisija predstavila javno dostopno poročilo na 86 straneh »Covid-19: Naj bo zadnja pandemija«. Poročilo ugotavlja, da je "potrebna preobrazba mednarodnega sistema za pripravljenost in odziv na pandemijo, ki jo katalizira politično vodstvo na najvišji ravni" in da je tu potrebna "bolj osredotočena in neodvisna SZO, Pogodba o pandemiji in višji Svet za globalne zdravstvene grožnje« (stran 45) in priporočil SZO, naj hitro ukrepa, da sprejme »Okvirno konvencijo o pandemiji v naslednjih 6 mesecih«.


3) Poročilo je nadalje priporočilo, naj WHA »okrepi avtoriteto in neodvisnost generalnega direktorja SZO« in »pooblasti SZO, da prevzame vodilno, sklicevalno in usklajevalno vlogo pri operativnih vidikih nujnega odziva na pandemijo« . Priporočila je, naj Svetovna zdravstvena organizacija "formalizira univerzalne redne medsebojne preglede nacionalne pripravljenosti na pandemijo in zmogljivosti za odzivanje v skladu s cilji, ki jih je postavila SZO kot sredstvo odgovornosti in učenja med državami" in "vzpostavi nov globalni sistem za nadzor, ki temelji na popolni preglednosti vseh strank, ki uporabljajo najsodobnejša digitalna orodja ... z ustrezno zaščito pravic ljudi", in da bi morale "prihodnje izjave generalnega direktorja SZO o izrednih razmerah za javno zdravje mednarodnega pomena (PHEIC) temeljiti na previdnostnem načelu."


4) Na podlagi tega poročila je WHA naročila delovni skupini za krepitev pripravljenosti SZO in odziva na izredne zdravstvene razmere (WGPR), da preuči ugotovitve in priporočila poročila odbora in druge pomembne informacije ter predloži poročilo s predlaganimi ukrepi v obravnavo. do 75. seje skupščine WHA maja 2022 in 150. seje izvršnega odbora januarja 2022.


5) Poleg tega se je na zasedanju WHA maja 2021 tudi odločilo, da bo vodilo WGPR, da "da prednost pri oceni koristi razvoja konvencije, sporazuma ali drugega mednarodnega instrumenta SZO o pripravljenosti in odzivu na pandemijo" in da predloži poročilo. Šteje za posebno zasedanje Svetovne zdravstvene skupščine, ki bi se v skladu s priporočili neodvisnega odbora sklicala z edinim namenom: »upoštevati prednosti razvoja konvencije, sporazuma ali drugega mednarodnega instrumenta SZO o pripravljenosti na pandemijo in odzivu z pogled na vzpostavitev medvladnega procesa za pripravo in pogajanja o takšni konvenciji, sporazumu ali drugem mednarodnem instrumentu o pripravljenosti in odzivu na pandemijo.


6) Novembra 2021 je WGPR generalnemu direktorju SZO predložil poročilo, o katerem so razpravljali na »posebnem zasedanju« WHA od 29. novembra do 1. decembra. WGPR je "izrazil soglasje o pomenu krepitve vloge SZO v izrednih zdravstvenih razmerah". V razpravah so bile države članice jasne glede "centralnega pomena okrepljene SZO v globalni zdravstveni arhitekturi ... status quo je nesprejemljiv". Opozorilo je, da bi prednosti nove konvencije, sporazuma ali drugega mednarodnega instrumenta SZO med drugim vključevale:


"Politična zavezanost na visoki ravni ter pristop celotne vlade in celotne družbe, ki bi lahko

okrepil medsektorsko skladnost in mobilizacijo."


„Priložnost za izboljšanje, posodobitev in krepitev vodilne in usklajevalne vloge SZO ter

njene funkcije, da deluje kot usmerjevalni in usklajevalni organ za mednarodno zdravstveno

delo v luči svetovne zdravstvene krajine 21. stoletja, vključno z izboljšanjem sodelovanja s

civilno družbo in zasebni sektor … Ustava SZO izrecno predvideva možnost novega

instrumenta, SZO pa ima izkušnje z upravljanjem instrumentov celotne družbe in celotne

države«. Zdi se, da se to nanaša na Okvirno konvencijo SZO o nadzoru tobaka, ki je bila

sprejeta leta 2003 in za zdaj ostaja edina mednarodna pogodba, ki je bila kdaj sklenjena pod

okriljem SZO.


WGPR je ugotovil, da bi bil razvoj novega pravno zavezujočega instrumenta koristil, pa tudi možnost, da se posodobi in spremeni Mednarodni zdravstveni predpis. Posebna seja WHA se je tudi dogovorila za ustanovitev "medvladnega pogajalskega telesa" ("INB") ... za pripravo in pogajanja o konvenciji, sporazumu ali drugem mednarodnem instrumentu SZO o preprečevanju pandemije, pripravljenosti in odzivu, z namenom sprejetja v skladu s členom 19 , ali v skladu z drugimi določbami ustava SZO, ki jih INB meni, da so primerne. INB mora določiti, v skladu s katero določbo konvencije WHO naj bo instrument sprejet do 1. avgusta 2022, in bo poročilo o napredku predložil 76. WHA (maj 2023) in njegove rezultate v obravnavo 77. WHA (maj 2024). (Strani 20-21)


Dne 10. januarja 2022 je WGPR pripravil osnutek vmesnega poročila za 150. sejo Izvršilnega odbora WHO, ki je potekalo pozneje ta mesec. Osnutek priporoča, da se osredotoči na krepitev upravljanja, vključno z "nadzorom držav članic nad delom SZO v izrednih zdravstvenih razmerah", "okrepitvijo mednarodnih zdravstvenih predpisov (IHR), vključno z jasnimi smernicami za ukrepanje v primeru izrednih razmer na področju javnega zdravja mednarodnega pomena" in "revizija postopka sprememb IHR, tako da bo bolj agilen pri odzivanju na prihodnji razvoj in napredek." Vendar je Tedros (ali ljudje, ki delajo v njegovem imenu) naredil nekaj sprememb in dodatkov v poročilo WGPR. Končna različica, ki jo je ekipa Tedros poslala izvršnemu odboru devet dni pozneje, 19. januarja 2022, je vključevala:


Vstavljanje "sistemov in orodij" kot prednostnega področja za prihodnjo pozornost WGPR, v okviru katerega je bila ugnezdena krepitev IHR. Naslov sistemov in orodij je vključeval nov jezik, ki je predlagal, da so se "države članice strinjale s pomembnostjo izgradnje in krepitve globalnih sistemov in orodij za pomoč pri preprečevanju in pripravi na prihodnje nujne zdravstvene razmere ter jih učinkoviteje obravnavati, ko se pojavijo".


Poleg »okrepitve IHR« je ekipa Tedros dodala nov podnaslov z naslovom »Pristop enega zdravja« pod naslovom »sistemi in orodja«. V novem jeziku je bilo zapisano, da „koncept enega zdravja presega pripravljenost in odziv na pandemijo ter pristojnosti WGPR in mandata WHO. Vendar pa bi uporaba pristopa enega zdravja prinesla tudi znatne koristi za mednarodno skupnost. To bi lahko vključevalo nove in/ali krepitev obstoječih platform, nadzor, pospeševanje več sektorskih partnerstev (sektor zdravja ljudi, živali in okolja) in spodbujanje posebnih protiukrepov v skladu s pristopom enega zdravja.


Dodatna podtočka v okviru krepitve IHR, sklicevanje na "prepoznavanje potrebe po nacionalnih in globalnih usklajenih ukrepih za obravnavanje napačnih informacij, dezinformacij in stigmatizacije, ki spodkopavajo javno zdravje". (Morda globalno ministrstvo resnice?)


Dodatek naslednjega koraka v razporedu srečanj, ki ga predlaga WGPR: „Dodatna sestanka med zasedanji, kot jih določi WGPR, v skladu s priporočili Izvršilnega odbora, vključno s posebnimi sestanki, „globljimi debatami in nadaljnjimi dialogi z nedržavnimi akterji in neodvisne znanstvene skupine in odbore, da se osredotočijo na posebna vprašanja in pomagajo pri oblikovanju priporočil, usmerjenih v ukrepanje. V bistvu je to koda za vstop farmacevtske industrije, ki potiska zdravila, v proces; očiten konflikt interesov.


To so drzne zahteve. Toda počakajte, tega je še več.


Za izvršni odbor je bil pripravljen tudi ločen dokument z dne 11. januarja 2022. Ta članek, katerega avtor je izključno Tedros, je med drugim predlagal, da:


"Globalni sistem zgodnjega opozarjanja in opozarjanja" z uporabo standardiziranih in interoperabilnih nacionalnih zmogljivosti ter "umetne inteligence in strojnega učenja" bi omogočil "širšemu [globalnemu] sistemu obveščevalnih podatkov za nujne primere na področju zdravja, da hitro odkrije in razume grožnjo ter nemudoma ukrepa na podlagi teh informacij, da vzpostaviti hiter, usklajen, trajen in prilagodljiv odziv na izredne razmere na vseh in vseh ravneh: nacionalni, regionalni in/ali globalni. Ugotavlja, da je bilo leta 2021 v Berlinu ustanovljeno novo vozlišče WHO za obveščevalne podatke o pandemiji in epidemiji. Središče, ki je trenutno v začetni fazi, naj bi bilo "osrednje vozlišče globalne mreže zdravstvenega obveščanja". (Kot »CIA« za viruse?)


»Težave napačnih informacij, dezinformacij, pomanjkanja informacij in informacij, predstavljenih na način, ki ni dostopen skupnosti, so vse pogosteje prepoznani kot pomembni dejavniki, ki poslabšajo stanje v številnih zdravstvenih izrednih razmerah. Sekretariat sodeluje s partnerji in državami članicami, da bi ... pridobili dokaze, potrebne za informiranje politike o obvladovanju infodemije med izrednimi zdravstvenimi razmerami in med njimi. Nič ni tako kot staromodni dokazi, ki temeljijo na politiki, da bi ti birokrati bili zaposleni med sestanki!


Na tej seji je izvršni odbor odločil, da mora WGPR "vključevati kot del svojega tekočega dela namenski čas, ki bo omogočil razprave o krepitvi mednarodnih zdravstvenih predpisov (2005), vključno z izvajanjem, skladnostjo in morebitnimi spremembami", in poziva države članice, da "sprejmejo vse ustrezne ukrepe za preučitev morebitnih sprememb Mednarodnih zdravstvenih predpisov (2005)", ki bi jih morali omejiti na obseg tega, kar je potrebno za "obravnavanje posebnih in jasno opredeljenih vprašanj, izzivov, vključno s pravičnostjo, tehnološkimi ali drugimi razvoji ali vrzeli, ki jih drugače ne bi bilo mogoče učinkovito odpraviti, vendar so ključnega pomena za podporo učinkovitega izvajanja in skladnosti z mednarodnimi zdravstvenimi predpisi (2005) ter njihovo univerzalno uporabo.


Dogovoril se je tudi, da bo "predlagano neformalno predsestanek za zainteresirane nedržavne akterje v uradnih odnosih, države članice in sekretariat organizirano vsako leto štiri do šest tednov pred Svetovno zdravstveno skupščino". To zveni kot tista skrivnostna srečanja, ki se pogosto odvijajo v švicarskih Alpah, na katerih te neizvoljene samoidentificirane »elite« razpravljajo o tem, kako nas ostale prisiliti, da živimo v njihovem distopičnem fantazijskem svetu. Vse to bi se seveda dogajalo za zaprtimi vrati, saj seje niso formalne, ne bodo objavljeni dokumenti, dnevni redi, zapisniki ali sklepi. Imeli bodo proste roke pri usmerjanju dnevnega reda, razprave in sklepov. Kdo ve, kaj so se morda že dogovorili.


Zdaj pa prihaja pravi biser.


Izvršni odbor je na seji januarja 2022 predlagal tudi imenovanje Tedrosa Adhanoma Ghebreyesusa za generalnega direktorja WHO za nadaljnjih pet let, do avgusta 2027, pod pogojem, da ga maja ratificira WHA. Dogovoril se je tudi za povečanje njegove plače z 239.755 USD na leto na 259.553 USD na leto, poleg tega pa še je sklad v višini 252.000 USD na leto (21.000 USD mesečno) uporabljal po lastni presoji v zvezi s svojimi uradnimi dolžnostmi, poleg tega za potne dodatke. Nobenega od teh stroškov mu ni treba obračunati.


V svojem predlogu za ponovno imenovanje januarja 2022 je Tedros voditelje pozval, naj "delujejo ambiciozno, da bodo pogajanja [o pogodbi o pandemiji] hitra in da bomo pripravljeni odgovoriti na neizogibno naslednjo bolezen X". Pogodbo je opisal kot "velik zgodovinski korak naprej". (Od kod bi mu morda ta jezik?)


Medvladno pogajalsko telo, odgovorno za razvoj pogodbe o pandemiji, je 12. in 13. aprila 2022 izvedlo prvi krog javnih zaslišanj. Člane svetovne javnosti so povabili, da predložijo pisne pripombe do 250 besed. Tedros je v uvodnih besedah ​​na javni obravnavi morebitno pogodbo opisal kot "generacijski sporazum", pri čemer je dvakrat poudaril, da bi lahko bila prava "sprememba igre".


Če mislite, da so vse to birokratske neumnosti, ki se nikoli ne bodo uresničile, razmislite o naslednjem.


Tedros je 12. aprila 2022 posredoval poseben predlog stalnega predstavništva Združenih držav Amerike Svetovni zdravstveni organizaciji za spremembo IHR v obravnavo na naslednji Svetovni zdravstveni skupščini 22. in 28. maja 2022. To je 12. aprila 2022. Ni jasno, zakaj je s tem odlašal skoraj tri mesece in ignoriral zahtevo ZDA, da jo pošlje in objavi v nekaj dneh po prejemu, v vsakem primeru pa bi ameriške spremembe bistveno spremenile odnos med SZO in njenimi državami članicami, kjer bi bilo veliko več možnosti za SZO, da deluje brez soglasja ali celo predhodne vednosti prizadetih držav pogodbenic. Zlasti bi GD SZO omogočil, da razglasi izredne razmere na področju javnega zdravja mednarodnega pomena brez soglasja države pogodbenice, na ozemlju katere se dogodek zgodi. (Prosim, preberite to še enkrat.) Zlasti bi GD SZO omogočil, da razglasi izredne razmere na področju javnega zdravja mednarodnega pomena brez soglasja države pogodbenice, na ozemlju katere se dogodek zgodi.


Če bo prišlo do teh sprememb IHR in pogodbe o pandemiji, bi lahko imel generalni direktor SZO (Tedros ali kdor koli ga nadomesti) pooblastilo za neodvisno, avtonomno in tiransko delovanje. Enostranska izjava te iste osebe o izrednih razmerah na področju javnega zdravja mednarodnega pomena bi bila vrata do tistega, ki zaseda ta položaj z izjemno stopnjo svetovne moči, da usmerja in zahteva od nacionalnih vlad, da sprejmejo prisilne ukrepe proti svojim državljanom – in bi bili pravno zavezani k temu. Oseba, ki bo verjetno zasedla ta položaj do leta 2027, je pokvarjena marioneta grozljivo krute kitajske komunistične partije in milijarderjev, katerih žepe pomagajo napolniti. Ne bo nobene odgovornosti, demokracije in zagotovo ne skrbi za blaginjo ljudi sveta ali njihove osnovne svoboščine in naravne pravice. Da bi zaščitile svojo suverenost, morajo nacionalne države po vsem svetu nemudoma izstopiti iz Svetovne zdravstvene organizacije.


Prosimo, posredujte ta članek svojim izvoljenim predstavnikom in jih vprašajte kaj si o tem mislijo in zahtevajte osebni sestanek. Povabite jih naj vas pogledajo v oči in vam povedo ali res verjamejo, da gre le za to, da so vsi »varni«.

Vir: TheNewEra

https://www.thenewera.uk/p/world-hack-operation?s=r


347 views0 comments